Проведення предметного тижня з математики в умовах карантинних обмежень в нашій
школі пройшов під вже знайомим моїм учням девізом:"Не махай на все рукою, не
лінуйся, а учись. Все, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись." Завдання
на кожен день для кожного класу розміщувалися в так звані "поштові" пакети, які
кріпилися на дверних ручках. Таким же чином учні передавали свої роботи, відповіді на
завдання, тощо, організаторам заходу.
Тиждень математики проходив за таким планом:
22 листопада (день перший)
1. Виставка про людей, які присвятили себе науці математика «Видатні українські
математики»
2. Математичні витребеньки (принести ножиці та клей)
23 листопада (день другий)
Математична ярмарка (традиційний розпродаж смаколиків за ціною розв`язаних рівнянь, задач та прикладів)
25 листопада (день третій)
День усного рахунку (для всіх, хто вміє та любить рахувати гроші)
26 листопада (день четвертий)
Конкурс творчих робіт « Математика навколо нас» (малюнки, аплікації,вироби з підручних матеріалів)
Також працював консульт-пункт та послуга онлайн-доставка
Конкурс "Математичні витрибеньки" складався з двох частин: розшифрувати за розв`язаними завданнями та відповідними порядковими літерами українського алфавіту, в кого знаходиться конверт з наступним завданням(конверти були у кухаря, заступника, вчителів ). Частина друга : зробити аплікацію робота-дівчинки або робота-хлопчика з геометричних фігур. Перемогли учні 9 класу зі своєю роботою "Робот-Фрося".
День усного рахунку проходив, опираючись на учнівську доброчесність. Кожен учень, бажаючий перевірити свої вміння усно обчислювати приклади, обирав собі спостерігача, який власним підписом на бланку, підтверджував, що списування було відсутнє. Наприклад:
Солодка ярмарка проходила традиційно. Єдина відмінність від попередніх років, зароблені учнями смаколики доставлялися в клас.
Учнівський конкурс з усного рахунку
5 клас
Прізвище
________________________________________
№ |
Завдання |
№ |
Завдання |
№ |
Завдання |
№ |
Завдання |
1 |
38+28= |
13 |
45 – 17= |
25 |
67•5= |
37 |
670:5= |
2 |
57•8= |
14 |
35+28= |
26 |
156:3= |
38 |
50 – 13= |
3 |
637:7= |
15 |
46 – 22= |
27 |
80+16= |
39 |
68•7= |
4 |
56 – 33= |
16 |
15•9= |
28 |
568:8= |
40 |
81+29= |
5 |
46+18= |
17 |
74 – 22= |
29 |
76•5= |
41 |
615:5= |
6 |
640:2= |
18 |
16+57= |
30 |
50 – 36= |
42 |
17•6= |
7 |
14•8= |
19 |
606:6= |
31 |
17+36= |
43 |
58 – 19= |
8 |
82 – 47= |
20 |
42•8= |
32 |
400:8= |
44 |
24+56= |
9 |
57+23= |
21 |
66 – 34= |
33 |
60•6= |
45 |
146:2= |
10 |
138:6= |
22 |
68+32= |
34 |
56 – 45= |
46 |
64•6= |
11 |
16•7= |
23 |
380:2= |
35 |
16+63= |
47 |
32 – 26= |
12 |
24+33= |
24 |
79 – 34= |
36 |
62•8= |
48 |
648:8= |
Кількість
правильних відповідей _____ Кількість
неправильних відповідей _____
Хто спостерігач____________________________
У конкурсі творчих робіт "Математика навколо нас" перемогу здобула Гринь М. (5 клас) за роботу "Країна Трикуття"
Дякую, моїм учням, за активну участь у заходах!!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар